joi, 28 februarie 2008

Topul celor mai grave accidentări din sport - Galerie Foto - Imagini şocante!!!









Accidentarea gravă a lui Eduardo, jucătorul lui Arsenal, în weekend-ul trecut, în timpul partidei cu Birmingham, nu a fost prima imagine şocantă de pe terenurile de sport. Mulţi dintre cei care au suferit accidentări grave nu au mai revenit pe terenurile de fotbal.

Eduardo va avea piciorul imobilizat între şase şi opt săptămâni, apoi va începe un program de recuperare. Arsenal a anunţat că internaţionalul croat va relua alergările după o perioadă de 6-9 luni.

David Busst, fost jucător la Coventry, este de părere că acesta va putea reveni pe teren peste câteva luni şi fără complicaţii. Cariera lui Busst s-a încheiat după ce jucătorul a suferit o accidentare similară cu a lui Eduardo, într-un meci cu Manchester United din 1996. "Eu am avut probleme cu o infecţie care mi-a afectat muşchiul. Am fost operat de 20 de ori la piciorul drept, iar zece dintre ele le-am suferit în 12 zile", a afirmat fostul fotbalist.

Cotidianul englez "The Sun" a realizat o alcătuit o selecţie a celor mai "horror" accidentări din sport. Majoritatea dintrea acestea au survenit în fotbal.

Niciun comentariu: