vineri, 2 mai 2008

Tragedie.Cel mai cunoscut politist din Braila, Grama Negoita a murit

Cel care a dat permise de conducere la mii de persoane, Agentul Sef Negoita Grama, in varsta de 48 de ani, a murit intr`un teribil accident.
Tragedia s-a petrecut dimineata, la ora 7:45, in aproierea localitatii Latinu. Politistul se afla la volanul unui autoturism Daewoo Nubira. In masina se mai afla soacra barbatului, cumnatul si fiul 17 ani. Conducatorul auto a pierdut controlul volanului, iar masina s-a izbit violent de un cap de pod, aflat pe marginea drumului, dupa care s-a rasturnat in sant. Impactul a fost foarte puternic. Negoita Grama precum si cumnatul si soacra acestuia au decedat pe loc. Fiul politistului, aruncat pe geam a suferit rani grave.
Corpul neinsufletit al agentului sef Grama va fi depus la Catedrala Nasterea Domnului.

10 comentarii:

Anonim spunea...

dumnezeu sa il ierte ...

Anonim spunea...

dumnezeu sa-l odihneasca-n pace

Anonim spunea...

Dumnezeu sa-l ierte .Un om extraordinar.

Anonim spunea...

dumnezeu sa-l ierte

Anonim spunea...

Dumnezeu sa il ierte a fost un om de nota 20 chiar daca ma picat la traseu prima data dar nu conteaza, sper ca fiul lui sa traiasca :(

Anonim spunea...

Da....ce sa zic...?
Dumnezeu sa-l ierte...
Pana la urma inainte de politist a fost un om...un om care va ramane in sufletele si mintile brailenilor mult timp de acum inainte..

Anonim spunea...

D-zeu sa-l ierte.Un om extraordinar care pe 29 aprilie, m-a facut fericita posesoare a unui permis auto. Mi-a ramas intiparita strangerea pe mana de la sf.examenului auto. Pacat, dar poate ca d-zeu avea nevoie de un asemenea om.

Nyck88 spunea...

Eu ce sa mai zic... cu 1 zi inainte sa moara pe 30 februarie am avut examenul. Am luat traseul cu el... Pacat !

Anonim spunea...

dumnezeu sa il ierte si pe toti cei ce au plecat odata cu el. Un om extraordinar, l-am cunoscut personal, un om intelegator, bun la suflet, modest. Ironie a sortii, sa lucrezi ani de zile in domeniu si sa te stingi la volan. sa se odihneasca in pace

Anonim spunea...

Dumnezeu sa il ierte! si eu am dat examenul auto cu el anul trecut in iulie,facandu-ma o fericita posesoare de permis.
A fost un om extraordinar!PACAT!!!!!!