joi, 24 aprilie 2008

Bere de 15 milioane de euro


Producatorul de apa minerala Romaqua Group a alocat un buget de 15 milioane de euro pentru promovarea unei noi beri.

Numele noului brand este, potrivit surselor citate de Business Standard, Albacher, care va fi urmat de alte doua marci noi de bere, Altburg si Mulbacher, dar in 2009, potrivit acelorasi surse. Noua bere va fi imbuteliata si la doza si la PET.


Berea Albacher va fi promovata pe toate planurile, si prin ATL si BTL, si pe toate canalele media – televiziune, radio, print, outdoor si online. In campanie vor fi folosite si materiale promotionale, si sponsorizari. Agentia cu care va colabora Romaqua Group la lansarea brand-ului este Chrysopeea Design.


Imbutelierea berii a inceput in aprilie, la fabrica din Sebes, in care s-a investit pana acum o suma de 40 de milioane de euro, dar care ar putea ajunge in curand la 60 de milioane, potrivit declaratiilor lui Cretu, in Business Standard. Albacher va fi concurentul direct al berilor Lowenbrau de la InBev, Gosser si Ciuc Premium de la Heineken si Tuborg de la URBB.


Portofoliul de bauturi al Romaqua Group include apa minerala Borsec, bauturile carbogazoase Giusto, bauturile naturale Giusto Natura, cafeaua Metropolitan si altele.


Piata interna a berii are o valoare estimata la 1 miliard de euro, cei mai importanti jucatori fiind Heineken, InBev, Ursus Breweries si URBB

Niciun comentariu: